بلبرینگ فرآورده اصلی کمپانی تجارت بلبرینگ شکرالهی می باشد. برای خرید بلبرینگ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. از مهمترین اختراعات بشر که بواسطه آن انقلاب ابهت در صنایع مختلف، ماشین آلات و چرخه فرآوری اتفاق افتاد بلبرینگ است. بلبرینگ که یک اسم انگلیسی میباشد بر گرفته از دو کلمه بال به اسم توپ و در ضمن بیرینگ به معنای یاتاقان است. بلبرینگ در انواع بسیار مختلفی تولید میشوند که هر یک کاربرد خاص خویش را نیز دارند. امروزه استعمال بلبرینگ به حدی بسیار شده است که به راحتی میتوان بلبرینگ های ریز الی کبیر زیادی را در درون وسایل گوشه ها-کناره ها خویش یافت. اما بلبرینگ چه کاربردی دارد؟ اگر بخواهیم کاربرد بلبرینگ را به زبان ساده بیان کنیم باید بگوییم که این تکه بسیار پر کاربرد میتواند از سایش و برآیند اینکه استهلاک دو تکه بر روی یکدیگر تا کران زیادی جلوگیری کند و در ضمن حرکت قطعات را الی بی گمان بسیار زیادی بر روی یکدیگر تسهیل کند. عدم به کارگیری بلبرینگ در ماشین آلات و دستگاه های گوناگون باعث میشود لغایت حرکت به کندی، با راز و صدای زیاد بسیار و در ضمن اصطکاک زیاد بالا سپریدن شود. گونه ساخت و کیفیت بلبرینگ نسبت به کاربری آن متفاوت است و نمیتوان از یک نوع بلبرینگ برای همگی دستگاه ها و ماشین آلات بهره‌گیری نمود. به طور مثال بلبرینگ به کار رفته در اتومبیل از لحاظ ساختار و وانگهی کیفیت تفاوت زیادی با بلبرینگ های به پیشه رفته در ماشین آلات وزین دارد. صحیح است که بلبرینگ میتواند جنبش دو و یا چند قطعه بر روی یکدیگر را تسهیل و تسریع کند اما خویش متحمل فشارهای شعاعی و محوری زیاد زیادی میشود. بلبرینگ به طور کلی از چندین قسمت گوناگون برپایی شده است که میتوان به قفسه، ساچمه، رینگ خارجی، کاسه نمد فلزی و رینگ داخلی اشاره نمود. تمام پاره ها اسم دستگیر شده در بلبرینگ یک وظیفه خاص دارند که بدست یکدیگر میتوانند بار وارد شده را تحمل کنند.

بلبرینگ

خرید بلبرینگ
برای خرید بلبرینگ باید نکاتی را پس از برگزیدن بلبرینگ متناسب با دستگاه و یا ماشین آلات خود مد نظر قرار دهید. از مهمترین نکاتی که البته و متاسفانه بیشتر کسان در خرید بلبرینگ مد نظر پیمان نمیدهند برند آن میباشد. امروزه برندهای زیادی از بلبرینگ تولید شده اند که هر یک از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. کیفیت بلبرینگ در عمر و دوام آن بسیار تاثیر گذار است و اگر بلبرینگ کیفیت چندان مناسبی نداشته باشد نباید انتظار دوام و درازا عمر بالایی را از آن داشته باشید. همانطور که در بالا نیز به آن پرداختیم بلبرینگ باید بارهای شعاعی و محوری زیادی را بردباری کند که از این جهت کیفیت بلبرینگ بسیار حائز اهمیت میباشد. برای اینکه بتوانید خرید بلبرینگ را از بهترین برند و با کیفیت بالا سپریدن دهید باید اطلاعاتی را از افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند کسب نموده و سپس مناسبترین گونه بلبرینگ را تعبيه کنید. کمپانی بیرینگ کالا از کمپانی های عرضه کننده انواع بلبرینگ با سابقه فعالیت زیاد طولانی میباشد که میتواند مرجع زیاد نکوداشتن برای کسب اطلاعات و همچنین خرید محسوب شود. اگر نسبت به فروشنده اطمینان ندارید برای خرید بلبرینگ باید به سراغ بلبرینگ های گارانتی دار و تضمین شده بروید. بلبرینگ هایی که بصورت گارانتی دار و تضمین شده بفروش میرسند را چنانچه مشکلی داشته باشند میتوان جایگزینی نمود.

فروش بلبرینگ
امروزه بلبرینگ به دو صورت انجام میشود. برخی از کمپانی ها و فروشندگان وجود دارند که فروش بلبرینگ را به صورت کاملا تخصصی اتمام میدهند و بعضی سایر از فروشندگان نیز فقط بخشی از فعالیت خود را به عرضه بلبرینگ تخصیص دیتا اند. اگر هدف خرید بلبرینگ را دارید باید پروا داشته باشید که بهترین گزینه پیش روی شما فروشندگانی هستند که به صورت کاملا تخصصی در گویه فروش بلبرینگ کار و جنبش میکنند. فروشندگانی که به چهره تخصصی در زمینه فروش بلبرینگ کار و جنبش میکنند از چند لحاظ برتری هایی را برای شما به هستی می آورند. فروش بلبرینگ به چهره تخصصی این مزیت را ایجاد میکند لغایت تنوع زیادی از بلبرینگ با کیفیت و بها متفاوت در اختیار شما پیمان داده شود و دست شما را تا کران بسیار زیادی برای خرید باز بگذارد. فروش بلبرینگ بصورت تخصصی که در شرکت بیرینگ کالا نیز انجام میشود این مزیت را برپایی میکند تا بتوانید آغاز و پیش از هر اقدامی با کسب اطلاعات از کارشناسان، خرید خود را سپریدن دهید.

بلبرینگ

قیمت بلبرینگ
بلبرینگ ها در انواع مختلفی فرآوری میشوند که هر یک از آنها در بها بلبرینگ تاثیرگذار هستند. بلبرینگ شیار عمیق، تماس زاویه ای، کف یکی و خود تنظیم از بها های متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلبرینگ باید به برند آن اشاره نمود. برندهایی که از کیفیت بالاتر و اسم آشناتر باشند به طبع قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. قیمت بلبرینگ بر اساس نظر فروشنده نیز تعیین میشود و برخی از فروشندگان نسبت به تشخیص خویش قیمگذاری بلبرینگ را انجام میدهند که در برخی موارد این بها ها بسیار بالا هستند و موجب تضییع حقوق مصرف کننده میشوند.

بلبرینگ ارزان
بلبرینگ ها نسبت به برند و کیفیت از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند و بعضی برندها از بها بالایی برخوردار میباشند که خرید آنها برای برخی افراد شدنی نیست. بلبرینگ ارزان از گزینه هایی است که بعضی از فروشندگان قبل روی خریدار پیمان میدهند و خریدار نیز بدون آنکه رسیدگی نسبت به کیفیت آن داشته باشد اقدام به خرید مینماید. برای خرید بلبرینگ ارزان مطمئنا صرفه اقتصادی زیادی برای شما ایجاد خواهد شد ولی شدنی است این بلبرینگ ها از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نباشند. بلبرینگ ارزان را باید از مراکز معتبر مثل شرکت بیرینگ کالا جاسازی نمایید الی از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

انواع بلبرینگ
بلبرینگ ها در گونه ها مختلفی تولید میشوند که میتوان به بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس گوشه ای، بلبرینگ کف گرد و در ضمن بلبرینگ خود تنظیم اشاره نمود. در پیوسته این مطلب نگاهی موقت و مختصر به گونه ها بلبرینگ اسم برده شده خواهیم انداخت. انواع بلبرینگ عبارتند از:

خرید بلبرینگ از نوع بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق از حوزه استعمال زیاد بسیار و وسیعی برخوردار است که از دسته انگیزه ها استعمال بالای آن را میتوان طراحی بسیار ساده، غیر قابل جداسازی پذیر بودن و همچنین کارکرد در سرعت های بالا نامید. بلبرینگ شیار عمیق خود به ۳ نوع گوناگون بخش بندی میشود که این سه نوع بر این پایه اند بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه، بلبرینگ شیار عمیق دو تایی و بلبرینگ شیار عمیق با شیار ساچمه خور.

بلبرینگ

خرید بلبرینگ از نوع بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ تماس گوشه ای از گونه ها بلبرینگ میباشد که از دو حلقه داخلی و در ضمن بیرونی تشکیل شده است که البته این دو حلقه بر خلاف دیگر بلبرینگ ها زاویه ای را نسبت به هم ایجاد کرده اند و از انگیزه ها نامگذاری آن نیز همین موضوع میباشد. این گوشه برپایی شده بین دو حلقه بلبرینگ مایه شده تا تحمل بار شعاعی و محوری بصورت همهنگام برای آن میسر شود. به این نکته باید اشاره شود که هر چه این گوشه برپایی شده بیشتر باشد در نتیجه قدرت تحمل بار نیز به همان مراتب بیشتر خواهد شد. بلبرینگ تماس زاویه ای نیز انواع مختلفی دارد که بلبرینگ تماس گوشه ای یک ردیفه، دو ردیفه و در ضمن چهار نقطه تماس میباشد.

خرید بلبرینگ از گونه بلبرینگ کف گرد
بلبرینگ کف یگانه از قفسه هایی با جنس فولاد و یا برنج برخوردار هستند که به دو گونه متفاوت نیز دسته میشوند. بلبرینگ کف گرد در دو گونه یک ردیفه و دو ردیفه تولید میشود که گونه یک ردیفه آن برای موقعیت دهی محوری شافت تنها از یک جهت در نظر گرفته شده و نوع دو محوره نیز بر خلاف نوع یک محوره قادر به جهت دهی محوری شافت از هر دو جهت میباشد.

خرید بلبرینگ از نوع بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ خویش تنظیم از انواع بلبرینگ میباشد که مشابه دیگر بلبرینگ ها از یک حلقه بیرونی و یک شیار ساچمه که البته دو ردیف ساچمه را در بر دارد برپایی شده است. شیار ساچمه ای که تو حلقه واقع شده است به صورت منحنی بوده که همین جستار قابلیت خویش تنظیمی را برای این نوع بلبرینگ به وجود آورده است. از گونه ها بلبرینک خویش تنظیم باید به نوع بدون کاسه نمد، با کاسه نمد و همچنین بلبرینگ خود تنظیم خلقه داخلی عریض اشاره نمود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()