طراحی نما اشکال متفاوتی و اسماء متفاوتی دارد مثل نمای کلاسیک، نمای مدرن، نماهای سیمانی، طراحی نما کامپوزیت، استفاده از نور در طراحی نور، نماهای لوکس و لاکچری، طراحی نما ویلایی، طراحی نمای ساختمان­های دو طبقه و دوبلکس، طراحی نمای اِسپایدر، نماهای فانتزی ، نمای ساختمان­های مهدکودک و ... هر یک از آنها بر اساس مکان، نوع مصالح ساختمانی به کار رفته ، تعداد طبقات نامگذاری شده­اند در نتیجه هر کدام از آنها نیز دارای دسته­ای از طراحی­های منحصربه فرد هستند. در ساخت طراحی ویلا نیز بر اساس منطقه، کشور، سبک طراحی و جایی که در آنجا قرار می­گیرند دارای نام­های مختلفی هستند مثل ویلای مدرن ، کلاسیک، ویلای شهری، ویلای لوکس و قیمتی، ویلاهای آسیای شرقی، ویلاهای ترکیه­ای، ویلاهای شمالی و ... .

طراحی ویلا همیشه برای ویلاهای هنوز ساخته نشده به کار نمی­رود بلکه امروزه با پیشرفت شرکت­های معماری و مهندسی ، ویلاهایی که قدیمی هستند، ویلاها مورد تخریب و آسیب قرار گرفته­اند و یا صاحبان این ویلاها از طرح نما ویلا و محوطه آنها رضایت لازم ندارند نیز خواستار مجدد طراحی ویلا خود می­باشند. بدین دلیل شرکت­های زیادی تأسیس شدند که تقاضای مشتریان را پاسخگو باشند و نیاز آنها را با توجه به ایده و سلایق شخصی آنها اجرا نمایند.

شرکت هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان در زمینه طراحی نماهای ویلا نیز مشاوره رایگان می­دهند و با کادر فنی مجرب خود شما را در این امر خطیر یاری می­کنند. در این شرکت علاوه بر طراحی نما ویلا، به طراحی محوطه ویلا (نوع آب نما، مکان قرارگیری آنها، آلاچیق­ها، محوطه بازی کودکان، استخر رو باز یا پوشیده، محوطه سبز) نیز توجه می­شود. با تهیه نقشه و گرفتن تأییدیه­های مربوطه شروع به پیاده­سازی آنها می­نمایند. امیدواریم که تیم تخصصی شرکت هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویا بتواند رضایت شما را در اجرا و پیاده­سازی جلب کرده باشد و بستر مناسبی برای داشتن شهری نو، زیبا، با طراحی­های منحصربه­فرد و خاص ایجاد کرده باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()