اولین سؤالی که برای هر شخصی پیش می­آید این است که ووچر پرفکت مانی چیست؟ همانطور که می­دانید ابزارهای مالی متعددی در حال حاضر مورد استفاده قرار می­گیرد، مثل چک پول بانکی که موجب تراکنش و پرداخت آسان (بدون پول نقد ) می­گردد. در دنیای اینترنت کارکرد  خرید ووچر پرفکت مانی نیز همین فعالیت می­باشد.

ووچر پرفکت مانی e-Voucher نوعی کارت شارژ الکترونیکی (چک بانکی) محسوب می­شود و به منظور بالا بردن اعتبار و برداشت از حساب ووچر به کار می­رود. مشخصه­های کارت شارژ ووچر پرفکت مانی می­توان به شماره واحد دیجیتالی 16 رقمی ، کد فعال­سازی 10 رقمی،  مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت اشاره نمود.

خرید ووچر پرفکت مانی شامل کاربردهای متنوعی است که در اینجا به تعدادی از آنها می­پردازیم :

  • از طریق هر صرافی آنلاین (شرکت آی آر اکسچنجر ) می­توان ووچر پرفکت مانی را به هر ارز دیجیتالی تبدیل کرد.
  • واریز پول به هر فردی در سراسر جهان ، چه حساب پرفکت مانی داشته باشد چه نداشته باشد.
  • پرداخت آنلاین (خرید کالا و خدمات ) به صورت کاملاَ ایمن.
  • همراه داشتن ووچر پرفکت مانی در صورت تمایل نداشتن به حمل پول نقد، که در اینصورت می­توانید به هر صرافی مورد اطمینانی بروید و ووچر پرفکت مالی خود را به پول نقد تبدیل کنید.

نکته حائز اهمیتی که در رابطه با ووچر پرفکت مانی وجود دارد این است که این کارت همانند کارت هدیه می­باشد و تنها یکبار می­توان از آن استفاده کرد. یعنی برای خرید از سایت­های خارجی اگر کالای مورد نظر شما ارزش مالی 10 دلار را دارد و در کارت اعتباری ووچر پرفکت مانی شما 15 دلار موجود است، تمام 15 دلار از حساب شما برداشته می­شود.!

برای خرید و شارژ آسان ووچر پرفکت مانی می توانید به وب سایت شرکت آی آر اکسچنجر ( Ir Exchanger) مراجعه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()