باسکول همان ترازو می باشد ولی در سایز بالاتر بوده و دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ترازو می باشد. در ابتدا استفاده از باسکول در فرانسه برای وزن کردن دام و طیور استفاده می شده که بعده ها در استفاده های دیگری صورت گرفت. در ابتدا ترازو ها به صورت کاملا ساده بودند و از تکنولوژی در آن ها استفاده نمی شد و فروش باسکول کمتر بود. ولی امروزه شاهد ترازو های دیجیتال هستیم که به صورت  فروش باسکول ها در سایز های مختلفی وجود دارد و استفاده از ترازو را برای ما ساده تر کرده است. فروشگاه هایی فروش باسکول را در انواع مختلف دارند. از باسکول در مکان های بسیاری استفاده می شود و به دلیل اینکه از باسکول می توان در جا های مرطوب هم استفاده کرد فروش باسکول پیشرفت بسیاری داشته است. فروش باسکول برای فروشگاه ها و کارخانه ها و تربار و... صورت می گیرد.

برای خرید و فروش باسکول می توانید از فروشگاه ها اقدام کنید و باسکول مورد نیاز خود را تهیه کنید. برند های مختلفی برای فروش باسکول وجود دارد که شما با تهیه ی باسکول با کیفیت می توانید مدت بسیاری را از باسکول استفاده کنید و باسکول شما کمتر خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کند.

 در صورت خرابی باسکول می توانید از طریق فروشگاه های فروش باسکول که اغلب تعمیرات آن را هم انجام می دهند اقدام به تعمیر کنید. فروش باسکول با استفاده از سایت فروشگاه ها عرضه می شود که به آسانی می توانید خرید باسکول خود را انجام دهید. قیمت باسکول با توجه به کیفیت و سایز آن تعیین می شود که بسیار متفاوت است و همچنین برخی از باسکول ها دارای دقت بالاتری می باشند که فروش باسکول در دقت بالا قیمت بالاتری هم دارد.

سایت تراز ایران از معتبرترین سایت ها می باشد که فروش باسکول را در انواع مختلف ارائه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()