صندلی راک بدلیل تکان گهواره مانند و ایجاد حس آرامش باعث می شود تا افراد به هنگام استفاده از آن احساس آرامش و راحتی داشته باشند. صندلی راک به نام های دیگری مانند صندلی گهواره ای ، صندلی راکینگ و یا صندلی شومینه نیز شناخته می شود.

زیرا اغلب افراد از آن برای نشستن در کنار شومینه استفاده می کنند. شاید پس از شنیدن نام صندلی راک اولین تصور ذهنی اکثر افراد یک صندلی چوبی گهواره ای کنار یک شومینه ی روشن و یک فنجان قهوه باشد. ولی امروزه صندلی راک دارای تنوع بسیار بیشتری نسبت به گذشته شده است و حتی مدل های مکانیزم دار آن نیز تولید شده اند. در مدل های مکانیزم دار معمولا یک زیر پایی همراه صندلی راک وجود دارد که می توانید پای خود را روی آن بگذارید. علاوه بر این صندلی راک مکانیزم دار در دو حالت ترمز دار و بدون ترمز قابل استفاده است.

صندلی راک علاوه بر مدل های چوبی قدیمی امروزه در انواع مختلفی تولید می شوند که حتی دارای بهترین نوع پارچه و انواع فوم های سرد و مرغوب نیز هستند که می توانید از آنها به عنوان یک صندلی راک راحتی نیز استفاده نمایید. صندلی راک لهستانی ، باغی و کلاسیک از دیگر انواع صندلی راک هستند که مناسب با نیاز خود می توانید بهترین مدل را انتخاب نمایید. صندلی راک علاوه بر ایجاد حس آرامش و راحتی می تواند جلوه ی متفاوتی به دکوراسیون منزل شما بدهد و خانه ی شما را از سبک مدرن کمی به سمت و سوی طرح های کلاسیک سوق بدهد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از تولیدکنندگان متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع صندلی راک می باشد که با دارا بودن تنوع زیاد و کیفیت بالای محصولات خود توانسته رضایتمندی مشتریان را کسب نماید. با مراجعه به سایت شرکت از انواع صندلی راک بازدید نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()