پرایمر زینک فسفات اپوکسی حاوی پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات می باشد و دارای خصوصیت ضد فرسایش است. پرایمر زینک فسفات اپوکسی مقاومت عالی در برابر آب دارد و از فرسایش سازه ها و جذب رطوبت جلوگیری می کند. از طرفی این پرایمر با دارا بودن چسبندگی عالی به سطح فلز تمیز باعث می شود تا سطح اصلی سازه از تماس با اکسیژن در امان بماند. پرایمر زینک فسفات اپوکسی مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد که باعث شده تا این محصول در سیستمهای رنگ اپوکسی و پلی اورتان و درمحیط های با خورندگی کم و متوسط استفاده شود . پرایمر زینک فسفات اپوکسی به دلیل عدم وجود سرنج و کرومات یک محصول غیر سمی است و در برابر آب و مواد شیمیایی مقاوم است.

به هنگام استفاده از پرایمر زینک فسفات اپوکسی باید دمای محیط حداقل سه درجه بالاتر از نقطه شبنم باشد تا از تشکیل قطرات آب بروی سازه جلوگیری شود. همچنین رنگ آمیزی با پرایمر زینک فسفات اپوکسی در محیط های بسته مناسب تر است زیرا از نفوذ گرد و غبار کاسته و کیفیت کار را تا حد زیادی افزایش می دهد. علاوه بر موارد ذکر شده این رنگ قابل اشتعال بوده و بهتر است از جرقه و شعله دور نگاه داشته شود. همچنین استنشاق بخار پرایمر زینک فسفات اپوکسی برای مدت طولانی خطرناک است.

می توانید از پرایمر زینک فسفات اپوکسی به عنوان لايه اول رنگ برای سطوح خارجی مخازن، خطوط لوله کارخانجات پتروشیمی، اسکلت های فلزی، پالايشگاه ها و سازه های ساحلی کنار دريا مورد استفاده قرار دهید. یکی از مهمترین موارد قبل از مصرف پرایمر زینک فسفات اپوکسی تمیزی سازه و پاک بودن از هرگونه گرد و غبار و چربی و ... است.

شرکت پوشش اکسیر پارسه از تولید کنندگان پرایمر زینک فسفات اپوکسی می باشد که با مراجعه به سایت شرکت می توانید از سایر خدمات و محصولات شرکت بهره ببرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()