لیفتراک از ماشین هایی می باشد که برای جابجایی بار از آن ها استفاده می شود. لیفتراک و قطعات لیفتراک انواع مختلفی دارند که از نوع لیفتراک برقی، لیفتراک دستی، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک دیزلی می باشد. هر یک از این لیفتراک ها از قطعات لیفتراک مخصوص به خودش تشکیل شده است. هر لیفتراک میزان بار مشخصی را جابجا می کند و این میزان توسط شرکت سازنده ی لیفتراک و قطعات لیفتراک مشخص می گردد تا به قطعات لیفتراک فشار وارد نشود و آسیب نبیند. در صورت آسیب قطعات لیفتراک باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. قطعات لیفتراک شامل بدنه، اتاقک، شاخک ها، تکیه گاه، دکلف چرخ ها، اتاق و... می باشد. برای کار کردن با لیفتراک باید دوره ی مربوطه را گذراند تا کاملا بتوان کنترل آن را به دست داشت زیرا در صورت نداشتن دانش لازم درمورد لیفتراک و قطعات لیفتراک موجب آسیب رساندن به افراد و یا خود لیفتراک می شویم. در انواع لیفتراک ها مدل دیزلی آن از قدرت بالایی برخوردار است و همچنین قطعات لیفتراک در مدل دیزلی مقاومت بالایی دارند. مدل برقی لیفتراک برای استفاده ی محدود به کار می رود زیرا نیروی برق زیادی را استفاده می کند.

 

 خرید قطعات لیفتراک

برای خرید قطعات لیفتراک به نوع لیفتراک دقت کنید که برقی است ویا دیزلی و... چون قطعات لیفتراک در هر یک از این ها دارای تفاوت هایی می باشد. اکثر قطعات لیفتراک محصول چین و ژاپن هستند چون شرکت های چینی و ژاپنی سازنده ی قطعات لیفتراک هستند و خرید قطعات لیفتراک بیشتر از این کشور ها انجام می گیرد.

 

فروش قطعات لیفتراک

خرید و فروش قطعات لیفتراک بیشتر از کشور چین صورت می گیرد و این قطعات در شکل های درجه یک و درجه های پایین تر در بازار موجود است. فروشگاه پیشروتراک از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش قطعات لیفتراک می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()